eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLicencja Microsoftu › Re: Licencja Microsoftu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licencja Microsoftu
    Date: Tue, 17 Nov 2009 10:18:27 +0100
    Organization: It's for me to know and for you to find out
    Lines: 29
    Message-ID: <o...@c...brudna.chmurka.net>
    References: <hdsj3q$596$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hdsm9u$80q$8@inews.gazeta.pl>
    <hdsn3s$qfq$1@news.interia.pl> <hdsrn1$80q$11@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: public11002.xdsl.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1258449510 30949 79.163.42.250 (17 Nov 2009 09:18:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Nov 2009 09:18:30 +0000 (UTC)
    X-Face: /2?Vbw-WK`]QpbC`fa.=3F?Kp%Ix@N7T'+86?U`CCyzw{#Y6?/&K/<]4lJ}oesuzSqTl9WN
    .CP^:*.D(7vQk2p:+#}3ow&kd!\d7jyu\)6kV[^%%5vrlgO+}[_+x$)(@s\NUz8/frMl(1D,iM.=/T
    AxC3l7&+*l_+,'b~>_]pI|1U3s#JI./rsF&p-xW}G?^s=c2t)P93wl^F7CONu^\<CiPi,TVzYa4{2}
    X(;X-};zj,a>UEAh\Dh@GZNEu]mh~0C2n\v5N;#WLm5njzQjr="P'Nz;&px%A
    Cancel-Lock: sha1:a1/tTWvqNJRL/leQdnCescR5xTo=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:616016
    [ ukryj nagłówki ]

    witek <w...@g...pl.invalid> pisze:
    > Tomasz Kordat wrote:
    >> witek pisze:
    >>> Michał wrote:
    >>>> http://www.dobreprogramy.pl/Windows-OEM-nie-dla-zwyk
    lych-uzytkownikow,Aktualnosc,15352.html
    >>>>
    >>>> W skrócie: jeśli kupiłeś windowsa za 400 zł, to nic - i tak
    >>>> używasz go nielegalnie
    >>>
    >>> No i pozamiatali.
    >>> Taki byl burdel, ze najlepiej by bylo jakby tego w ogole nie wymyslili.
    >>> Zrobic jedną nromalną licencje, obnizyc cene i wyjdzie na to samo,
    >>> albo lepiej.
    >>
    >> Lepiej dla kogo?
    >
    > Dla wszystkich.
    > Jakby sprowadzili cenę paczki do ceny OEM, to wiecej ludzi by kupiło i
    > sie nie czaiło i nie musiało kombinowac.

    Ja jakoś od dawna mam wrażenie że strategia sprzedaży MS polega na
    "kosmicznym" zróżnicowaniu cen dla różnych odbiorców przy czym ceny dla
    niektórych grup są kosmicznie zawyżone żeby pozostali mieli (mylne)
    wrażenie że chwycili pana Boga za nogi kupując aż tak tanio.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Sumienie miał czyste. Nie używane.
    -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1