  • Data: 2009-11-17 10:49:40
    Temat: Re: Licencja Microsoftu
    Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4b027470$1@news.home.net.pl...
    > Michał pisze:

    > Przecież nie jest ci potrzebny _ten_ system operacyjny.
    > Kup inny, bez ograniczeń.

    Jest mi potrzebny. Polski rząd zmusza do używania Windowsa.
    Przykład:
    Prowadze działalność i musze uzywac Płatnika (taki program do rozliczeń z
    ZUSem) płatnik działa tylko w Windows. Zainstalowałem emulator Windowsa w
    Linuxie instaluje Płatnika a ten mi krzyczy podczas instalacji,że potrzebuje
    IE. Cóż próbuje zainstalowac IE. Oczywiście technicznie mi się udaje to
    zrobić. Nietety wg prawa nie. BO licencja IE obejmuje jego użytkowanie tylko
    w Windows. Więc musze kupić Windowsa i go zainstalować.