  • 1. Data: 2003-02-01 20:26:02
    Temat: Lewe dzwi - problem prawny
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    Sasiad zamontowal sobie drzwi otwierajace sie na klatke schodowa, gdy
    on otworzy dzwi inny sasiad nie moze wyjsc ze swego mieswzkania.
    Na jakie przepisy powolac sie aby zmusic sasiada do zdemony\towania
    tych codownych drzwi. Gdzie zglosic aby bylo to skuteczne

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 2. Data: 2003-02-01 21:44:05
    Temat: Re: Lewe dzwi - problem prawny
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Zdzisław" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na jakie przepisy powolac sie aby zmusic sasiada do zdemony\towania
    > tych codownych drzwi. Gdzie zglosic aby bylo to skuteczne

    Na poczatek do aministracji/spoldzielni/wspolnoty.

    Karol

  • 3. Data: 2003-02-01 22:39:30
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Sat, 1 Feb 2003 22:44:05 +0100, "Karol"
    <a...@a...poczta.onet.pl> napisał:

    >Użytkownik "Zdzisław" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomo?ci
    >
    >Na poczatek do aministracji/spoldzielni/wspolnoty.

    Juz bylo, przyszli pokiwali glowami, a drzwi jak byly tak sa

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 4. Data: 2003-02-01 23:47:56
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Juz bylo, przyszli pokiwali glowami, a drzwi jak byly tak sa

    Straz pozarna.

    Jak oni tez pokiwaja glowami, to pozostaje tylko skomentowac: "a to Polska
    właśnie".

    Własnie, kto to juz powiedział ...

    Karol

  • 5. Data: 2003-02-02 15:43:55
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Jak oni tez pokiwaja glowami, to pozostaje tylko skomentowac: "a to Polska
    > właśnie".
    >
    > Własnie, kto to juz powiedział ...

    Az taki to jest problem? Jak czesto trzyma te dzwi otwarte? Bez przesady -
    Polska wlasnie to kraj ludzi upierdliwych i czepiajacych sie sasiadów przy
    kazdej okazji.

    Depi.

  • 6. Data: 2003-02-02 16:16:01
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Sun, 2 Feb 2003 16:43:55 +0100, "Marcin Olender"
    <d...@g...pl> napisał:

> [...]
    >Polska wlasnie to kraj ludzi upierdliwych i czepiajacych sie sasiadów przy

    Bynajmniej
    a powodow sprzeciwu jest kilka:
    1. Wychodzący może wpasc w panikę, jak wyjdzie na otwarte przez
    sasiada drzwi, może pomysleć, że go zamurowali ;)
    2. Gdy wydarzy się nieszczeście u sąsiadów, to nim się strażak
    domyśli, że drzwi się otwierają odwrotnie to blok już spłonie.
    3. A posznowanie prawa niema chyba nic wspolnego z uperdliwościa

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 7. Data: 2003-02-02 16:28:43
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Zdzisław" <s...@p...wp.pl> wrote in message

    > Bynajmniej
    > a powodow sprzeciwu jest kilka:
    > 1. Wychodzący może wpasc w panikę, jak wyjdzie na otwarte przez
    > sasiada drzwi, może pomysleć, że go zamurowali ;)

    LOL :-DDD

    > 2. Gdy wydarzy się nieszczeście u sąsiadów, to nim się strażak
    > domyśli, że drzwi się otwierają odwrotnie to blok już spłonie.

    He he - to je wyrąbie. Poza tym nie otwierają się odwrotnie, bo co to niby
    jest odwrotnie? Odwrotnie niż co? Ja mam podwójne dzwi i każde otrwierają
    się w inną strone - które są 'odwrotnie'?

    > 3. A posznowanie prawa niema chyba nic wspolnego z uperdliwościa

    No ale jakiego prawa? Jeśli jest gdzieś przepis, że drzwi maja otwierać się
    w lewo a nie w prawo to odszczekam, ale mam nadzieję, że jeszcze akurat tego
    kretynizmu nie uchwalono.

    Depi.

  • 8. Data: 2003-02-02 16:29:47
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Sun, 2 Feb 2003 17:28:43 +0100, "Marcin Olender"
    <d...@g...pl> napisał:

    >No ale jakiego prawa? Je?li jest gdzie? przepis, że drzwi maja otwierać się
    >w lewo a nie w prawo to odszczekam, ale mam nadzieję, że jeszcze akurat tego
    >kretynizmu nie uchwalono.

    Nie chce Cię straszyć, bo nie mam pod ręką odpowioedniej normy
    budowalnej dla budunku uzyteczności publicznej, ale jak znajdę to
    odszczeanie Cię czeka ;)
    Problem w tym że nie mogę dokopac się do notatek z tym tematem.
    a dawno budowlanką się nie zajmowałem

    Jest w tej samej normie która mówi jakie wusokie mają byc stopnie,
    barierki, jakie szerokie schody itp. ale numeru nie pamiętam
    Stąd moje pytanie na grupie

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 9. Data: 2003-02-02 16:47:30
    Od: "Mongooes" <m...@a...waw.pl>

    zrob sobie tez takie drzwi!

    Mongooes

  • 10. Data: 2003-02-02 22:34:01
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    się
    > w lewo a nie w prawo to odszczekam, ale mam nadzieję, że jeszcze akurat

    IMHO to nie jest problem otwierania lewo/prawo.
    Problemem jest to, ze otwieraja sie na zewnatrz korytarza.
    Jak wieść gminna niesie, ze wgzledow przeciwpozarowych jest to niedozwolone.
    Czyli takie "lewe" drzwi.

    Karol