  • 11. Data: 2003-02-02 23:48:55
    Temat: Re: Lewe dzwi - problem prawny
    Od: "Łukasz" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Zdzisław" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:tjhq3vosrpiiuh61li6ifubk5dipp7agir@4ax.com...

    > Jest w tej samej normie która mówi jakie wusokie mają byc stopnie,
    > barierki, jakie szerokie schody itp. ale numeru nie pamiętam
    > Stąd moje pytanie na grupie

    może chodzi o:
    Rozporządzenie Ministra Infrastruktury
    z dnia 12 kwietnia 2002 r.
    w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich
    usytuowanie.
    ??
    niestety nie chce mi sie juz tego dokladniej przegladac (trzeba isc spac :)
    oczka same sie zamykaja :)
    aczkolwiek chyba nie ma tam zakazu montowania drzwi wejsciowych do
    mieszkania otwieranych na zewnatrz....

    pozdrawiam
    Łukasz