  • Data: 2008-07-13 16:13:31
    Temat: Re: Leniwy pracownik
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alek wrote:

    > Oprócz kp jest jeszcze ustawa o związkach zawodowych.

    Zapmniałem o czymś takim. I już znalazłem - art 32.
    Rozumiem, że zarząd organizacji związkowej
    zawsze może sobie imiennie kogoś do reprezentowania wyznaczyć :-)

    > No właśnie w sądzie to różnie z tym może być.

    Jeśli broni go ustawa o związkach, to nie ma o czym mówić.
    Trzeba pewnie użyć właśnie jakiegoś "fortelu":
    wysyłać w delegacje, przenosić do innych prac - zakładam, że w miejscach
    gdzie związki się tworzą (odpowiednia ilość pracowników) jest odpowiednio
    duża
    liczba "stanowisk".