  • Data: 2008-07-13 20:21:11
    Temat: Re: Leniwy pracownik
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > Na rafy trafiają durnie, którzy o nich nie wiedzą. Ci nie powinni żeglować.
    Nie nauczą się pływać, siedząc na lądzie

    > Z niego nic nie wynika. To tylko jednostronny, nieobiektywny ogląd
    > sytuacji dokonany przez niedouka.
    > Nie ma się czym ekscytować.

    Nie ekscytuję się.
    Facet postawił pytanie " Jak się pozbyc leniwego i konfliktowego pracownika, który
    jest aktywnym
    związkowcem."
    Nie oczekuje zatem sprawiedliwego;-) procesu, oceny postępowania,moralizatorstwa lecz
    metody.
    Ja go nie oceniam i nie oceniam jego postu.Zadał pytanie.Oczekuje odpowiedzi _na
    pytanie_
    Tyle.
    R.