  • Data: 2004-01-03 22:52:03
    Temat: Re: Legalny Windows
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 3 Jan 2004, azz wrote:
    [...]
    >+ Natomiast chyba MS nie godzi się na odsprzedawanie licencji OEM. Proszę mnie
    >+ poprawić jeśli się mylę.

    Tego akurat chyba zabronić nie może - ustawa o prawach autorskich
    wyraźnie wyłącza spod kontroli licencjodawcy "dalszy obrót
    egzemplarzem" :)
    Może zabronić wynajmu, pożyczania itp. - ale nie może zabronić
    sprzedaży. Kwestią sporną jest czy sprzedaż OEM "osobno" jest
    naruszeniem praw autorskich (karalne) czy tylko samej umowy
    (do ścigania cywilnego) :), ale *w całości*... (razem z PC)
    chyba nie da się zabronić. W .pl oczywiście :)

    pozdrowienia, Gotfryd