  • Data: 2004-01-04 13:46:08
    Temat: Re: Legalny Windows
    Od: ===Tomy=== <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 3 Jan 2004 19:31:52 +0100, na pl.soc.prawo, azz napisał(a):

    > Bzdura, kto w MS podał ci takie informacje ???

    Sam MS ;(
    Znam już conajmniej 3 przypadki odmowy aktywacji.
    OEM zakupiony z myszką komputerową i aktywowany na wcześniejszej płycie
    głównej. Klientom zostało jeszcze trochę wolnych funduszy i postanowili
    upgradeować swoje PC-ty. Wymiana płyt i zakup szybszych jednostek.
    Reszta bez zmian. Przy ponownej aktywacji, komunikat o poważnych zmianach
    sprzętu i braku możliwości ponownej, netowej aktywacji tej samej kopii OSa.
    Telefon do MS i .. rzeczywiście. Naruszone warunki OEM (brak interpretacji
    odnośnie wymiany/rozbudowy). 420 zł w błoto ...
    Nie pomagają dowody w postaci zakupu nowej płyty, etc ...

    Ktoś tu ostro nabija ludzi w butelkę.

    > Licencja OEM dopuszcza taki upgrade. Nawet jeśli w komputerze zostanie tylko
    > obudowa / CD-ROM / hdd to jest to wciąż ten sam komputer.

    Ci z MS twierdzą zupełnie inaczej ;(

    > Natomiast chyba MS nie godzi się na odsprzedawanie licencji OEM.
    > Proszę mnie poprawić jeśli się mylę.

    Zakupione wersje OEM muszą posiadać FA VAT (wraz z zakupioną częścią
    komputerową (umowy cywilno-prawne nie mają tu zastosowania i podstaw do
    rejestracji).

    Natomiast inaczej jest w przypadku pełnych wersji.

    Pozdrawiam.
    ===Tomy===.
    --
    "Był czas ...