  • Data: 2002-05-15 17:49:51
    Temat: Re: Legalnosc odnosnika do rzeczy nielegalnej.
    Od: Yoss <b...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gwidon, napisało Ci sie:
    > art. 18 ust. 3 KK.

    To ja moze zacytuje odpowiedz jaka dostalem, gru mu odpowiedzialem
    dokladnie tak jak Ty mi:

    "Tylko ostatni fragment miałby jakiekolwiek zastosowanie do mojej osoby..
    gdyby ciążył na mnie jakiś obowiązek, czyli
    np. gdybym był celnikiem i ułatwiłbym przemyt poprzez zaniechanie
    kontroli trefnego transportu. Ale nie jestem..
    A nawet gdyby.. to co podałeś to zaledwie podstawa ... natomiast
    musi być na to jeszcze konkretny paragraf który
    został naruszony i pozostaje z tą podstawą w związku. Choc jak
    mowie podstawa mnie nie dotyczy.
    I nie jest to tym razem moja interpretacja.. ale
    zaprzyjaznionego prokuratora."

    --
    Bartłomiej Butyn aka Yoss
    Nie ma tego złego co by na gorsze nie wyszło.