  • Data: 2002-05-16 09:16:04
    Temat: Re: Legalnosc odnosnika do rzeczy nielegalnej.
    Od: g...@a...eu.org (Gerard) szukaj wiadomości tego autora

    Gwidon S. Naskrent napisał(a):
    > A dlaczego się nie zamyka? Bo noże, sztuki walki i materiały jądrowe można
    > wykorzystywać również w celach nieprzestępnych - a cracka nie.

    Nie jestem pewien, jak jest teraz (mógłby mnie ktoś oświecić?), ale kiedyś
    można było wykonać kopię bezpieczeństwa legalnie posiadanego programu
    dla własnych potrzeb. Czy prawo nadal na to pozwala? Bo jeśli tak, to
    właśnie zabezpieczenia przed kopiowaniem mi to uniemożliwiają, a cracki
    przywracają taką możliwość.

    Pozdrawiam,
    Gerard