  • 1. Data: 2003-12-03 22:30:24
    Temat: " Legalnosc" kopiowanej muzyki ???
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl>

    itam.

    Może ktoś wyjaśni jak to jest z kopiowanymi CD z muzyką. O
    oprogramowanie się nie obawiam, ale codo muzyki, to chyba większość
    posiada jakieś kopie. Z tego co słyszałem to można obdarować kopiowaną
    płytą osobę z którą jesteśmy w "związku towarzyskim". Może ktoś ma
    link do odpowiedniej ustawy??

    Paweł

  • 2. Data: 2003-12-03 22:55:08
    Temat: Re: " Legalnosc" kopiowanej muzyki ???
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@t...pl>

    In article <t...@4...com>,
    p...@p...onet.pl says...
> [...]
    > posiada jakieś kopie. Z tego co słyszałem to można obdarować kopiowaną
    > płytą osobę z którą jesteśmy w "związku towarzyskim". Może ktoś ma

    Taaaaa... Jak bedziesz mial wiele kochanek, to staniesz sie potentatem na
    rynku ;)
    A powaznie - jesli to zrobisz, zlamiesz prawo...

    Przyjazny Andrzej
    GG: 1570707; ICQ: 175468603
    E-mail: a...@l...pl; a...@t...pl
    "Adela wracała w świetliste poranki"

  • 3. Data: 2003-12-03 23:28:22
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 3 Dec 2003 23:55:08 +0100, Przyjazny Andrzej
    <a...@t...pl> napisał:

> [...]
    >rynku ;)
    >A powaznie - jesli to zrobisz, zlamiesz prawo...

    Ustawa o Prawie autorskim i prawach pokrewnych...

    Dozwolony użytek chronionych utworów
    Art. 23. 1. Bez zezwolenia twórcy wolno nieodpłatnie korzystać z już
    rozpowszechnionego utworu w zakresie własnego użytku osobistego.
    Przepis ten nie
    upoważnia do budowania według cudzego utworu architektonicznego i
    architektoniczno-urbanistycznego.
    2. Zakres własnego użytku osobistego obejmuje krąg osób pozostających
    w związku
    osobistym, w szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub stosunku
    towarzyskiego.

    Paweł

  • 4. Data: 2003-12-04 13:18:12
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w związku
    > osobistym, w szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub stosunku

    "Bo wszyscy Polacy, to jedna rodzina..." ;-)))
    yamma