  • 1. Data: 2003-01-26 11:52:11
    Temat: Legalność egzaminu
    Od: "WeSuŁ" <S...@n...rejestracje.pl>

    Witam!

    Jakie wymagania musi spełniać egzamin, żeby został uznany za ważny? Chodzi
    mi o udział procentowy przystępujących oraz osób które zaliczyły?

    --
    Pozdrófka WeSuŁ

  • 2. Data: 2003-01-26 19:39:39
    Temat: Re: Legalność egzaminu
    Od: "spider" <s...@l...warszawa.pl>

    "WeSuŁ" wrote:
    > Jakie wymagania musi spełniać egzamin, żeby został uznany za ważny? Chodzi
    > mi o udział procentowy przystępujących oraz osób które zaliczyły?

    Odpowiednio: powyżej zera i zero.

    spider

  • 3. Data: 2003-01-26 19:59:01
    Od: "WeSuŁ" <S...@n...rejestracje.pl>

    Witam!

    > Odpowiednio: powyżej zera i zero.

    Hmm kiedys słyszałem, że obie wartości muszą być powyżej zera :(

    --
    Pozdrófka WeSuŁ

  • 4. Data: 2003-01-27 12:00:54
    Od: "spider" <s...@l...warszawa.pl>

    "WeSuŁ" wrote:

    > Hmm kiedys słyszałem, że obie wartości muszą być powyżej zera :(

    A zatem, skoro dla spełnienia pierwszego warunku wystarczy, aby zdawała
    jedna osoba, to aby egzamin był ważny, musi ona zdać?

    spider

  • 5. Data: 2003-01-27 12:05:34
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : > Hmm kiedys słyszałem, że obie wartości muszą być powyżej zera :(

    czego Ci studenci nie wymyślą, żeby się nie uczyc :-)))
    moje gratulacje!

  • 6. Data: 2003-01-27 19:43:24
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "spider" <s...@l...warszawa.pl> napisał w wiadomości
    Chodzi

    > Odpowiednio: powyżej zera i zero.

    Zapewne do waznosci egzaminu wystarczy, zeby przyszedl egzaminujacy :-)

    Karol

  • 7. Data: 2003-01-27 20:42:16
    Od: "spider" <s...@l...warszawa.pl>

    "Karol" wrote:
    > Zapewne do waznosci egzaminu wystarczy, zeby przyszedl egzaminujacy :-)

    To już kwestia odpowiedzi na pytanie czy być egzamin bez egzaminowanego. IMO
    nie może być.

    spider

  • 8. Data: 2003-01-28 23:24:44
    Od: "WeSuŁ" <S...@n...rejestracje.pl>

    Witam!

    > czego Ci studenci nie wymyślą, żeby się nie uczyc :-)))
    > moje gratulacje!

    A tam zaraz nie uczą ;-)
    Chodzi o to, że pierwszy termin z pewnego przedmiotu oblali wszyscy (ok.
    700osób), a za przedłuzenie karty trzeba zapłacić niestety (i nie jest to
    uczelnia prywatna)

    --
    Pozdrófka WeSuŁ

  • 9. Data: 2003-01-28 23:44:13
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    WeSuŁ <S...@n...rejestracje.pl> napisał(a):

> [...]
    > 700osób), a za przedłuzenie karty trzeba zapłacić niestety (i nie jest to

    uważasz, że niesłusznie oblali?
    freni

  • 10. Data: 2003-01-29 08:04:24
    Od: "[ piotr sut ]" <wywal_paragrafy§§piotr23§§@§§tenbit§§.pl>

    'freni ' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:b174kd$n1s$1@inews.gazeta.pl taką oto treść:

    | uważasz, że niesłusznie oblali?
    | freni

    Sluszie/nieslusznie. Za to co najmniej bardzo interesujace, skoro
    wyszyscy oblali.

    ->piotr