  • 11. Data: 2003-01-29 09:08:44
    Temat: Re: Legalność egzaminu
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    [ piotr sut ] <wywal_paragrafy§§piotr23§§@§§tenbit§§.pl> napisał(a):

    > 'freni ' wyklawiaturzył/a w niusie
    > news:b174kd$n1s$1@inews.gazeta.pl taką oto treść:

    > Sluszie/nieslusznie. Za to co najmniej bardzo interesujace, skoro
    > wyszyscy oblali

    no niby tak. ;) Może znalazł się ktoś kto czegoś od tych ludzi wymaga, a nie
    egzamin za friko do czego większość się przyzwyczaiła.W czasach gdy ja
    zdawałam egzaminy też wszyscy oblali. Nikt nie miał pretensji. Każdy
    wiedział, że nie umiał wystarczająco. Oczywiście nie było nas 700. Co to
    teraz za kierunki. Całe armie studiują. Ciekawe jak wyglądała rekrutacja na
    tę uczelnię i czy właściwi ludzie są na właściwym miejscu.
    freni

  • 12. Data: 2003-01-29 09:11:01
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 13. Data: 2003-01-29 12:28:56
    Od: "WeSuŁ" <S...@n...rejestracje.pl>

    Witam!

    > uważasz, że niesłusznie oblali?

    Wydaje mi się to co najmniej mocno podejrzane.

    --
    Pozdrófka WeSuŁ

  • 14. Data: 2003-01-29 12:32:15
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Wydaje mi się to co najmniej mocno podejrzane.

    jeśli to był poznań i pierwszy rok, to mnie się wcale nie wydaje podejrzane
    :))))
    a właściwie na drugim to tez nie byłoby podejrzane :)

  • 15. Data: 2003-01-29 12:32:20
    Od: "WeSuŁ" <S...@n...rejestracje.pl>

    Witam!

> [...]
    na
    > tę uczelnię i czy właściwi ludzie są na właściwym miejscu.

    To był egzamin z dziekanem. Pisły go 3 kierunki z 2 lat (w sumie ok. 700
    osób)

    --
    Pozdrófka WeSuŁ

  • 16. Data: 2003-01-29 12:34:25
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : To był egzamin z dziekanem. Pisły go 3 kierunki z 2 lat (w sumie ok. 700
    : osób)

    napisz o obszernie uzasadnij:
    Dlaczego kadencja dziekana powinna trwać dożywotnio? :)

  • 17. Data: 2003-01-29 13:30:59
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    WeSuŁ <S...@n...rejestracje.pl> napisał(a):

    > Witam!

    > nie
    > na
    >
    > To był egzamin z dziekanem. Pisły go 3 kierunki z 2 lat (w sumie ok. 700
    > osób)

    a gdzie jest taka sala, która pomieści 700 osób. Dziekan sam pilnował? Nie
    ściągaliście?
    freni

  • 18. Data: 2003-01-29 13:33:45
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : a gdzie jest taka sala, która pomieści 700 osób. Dziekan sam pilnował? Nie
    : ściągaliście?

    np. jest w poznaniu na ul. 26 czerwca 1956 na terenie zakładów Cegielski SA.
    :-)))))

  • 19. Data: 2003-01-29 13:39:24
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    s...@d...pl (Marcin Surowiec) napisał(a):

> [...]
    znam ten budynek. Która to sala? Wydawało mi się , ze byłam we wszystkich.
    freni

  • 20. Data: 2003-01-29 13:52:59
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)