  • 21. Data: 2003-01-29 14:00:39
    Temat: Re: Legalność egzaminu
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    s...@d...pl (Marcin Surowiec) napisał(a):

> [...]
    to ja jednak chyba tam nie byłam. Miałam na myśli budynek po prawej stronie
    jak się jedzie tramwajem z centrum. Nie widziałam tam nigdy strażników. W tym
    po prawej jest kilka pięter i odbywają się tam zajęcia z prawa, infotmatyki,
    fililogi m. in. &00 osób na sali to jakas paranoja.
    freni

  • 22. Data: 2003-01-29 14:03:41
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    jeśli na dole po lewej strony od wejścia jest ksero (po lewej dla
    wchodzących),
    tzn, że ten o którym mówię jest właśnie jakiejś jeden czy dwa przystanki
    dalej po tej samej stronie ulicy.

    pozdrowienia

    marcin

  • 23. Data: 2003-01-29 14:18:23
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    s...@d...pl (Marcin Surowiec) napisał(a):

    zgadza się. Na dole po lewej po schódkach jest ksero. Nie znam budynku o
    którym Ty piszesz. Ja zajęcia miałam w Iuridicum i Minusie. A budynek o kt.
    piszę poznałam później.
    freni
    freni

  • 24. Data: 2003-01-29 22:27:22
    Od: "WeSuŁ" <S...@n...rejestracje.pl>

    Witam!

    > jeśli to był poznań i pierwszy rok, to mnie się wcale nie wydaje
    podejrzane
    > :))))
    > a właściwie na drugim to tez nie byłoby podejrzane :)

    Niestety nie. A na trzecm? :)

    --
    Pozdrófka WeSuŁ

  • 25. Data: 2003-01-30 06:32:21