  • Data: 2005-02-09 01:47:00
    Temat: Re: Legalnosc Windows?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek23 wrote:
    > Witam, mam takie pytania.
    > LKupilem laptopa z windowsem XP (na dysku) naklejka na spodzie , key .
    > Jednak mi on nie odpowiada, wiec czy moge uzywac pirata windowsa 98 na tym
    > laptopie?
    > Pewnie nie:)

    "Pirata" w sensie "kupionego na stadionie" nie możesz. Znaczy sama
    instalacja jest mało istotna - ważne, że kupiłeś towar uzyskany w wyniku
    przestępstwa ;)

    Natomiast mikrosyf czasami potwierdza, a czasami zaprzecza, legalności
    'downgrade-u' - czyli

    Poza tym ogólnie w dziedzinie 'legalizacji' programów mikrosyfowych jest
    bałagan i, delikatnie pisząc, rozbój w biały dzień.

    Mała agitacja: a może warto pomyśleć o przejściu na Linuxa? Np. SuSE 9.2
    jest bardzo sympatyczne i łatwe w instalacji :) Mandrake też
    nienajgorszy... Knoppix też fajnie wyglądał... A przeważnie w każdej
    takiej linuxowej dystrybucji masz ogromny zestaw aplikacji (z OpenOffice
    na czele).