  • Data: 2011-02-22 10:29:31
    Temat: Re: Laserowy radar i udowodnienie winy
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ijvu9l$p36$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > już ty się nie bój, przyjadą

    Ja watpie, szczegolnie jesli powiesz ze to chodzi o ich kumpla. Akurat nie
    beda mieli wozu, bede mieli wazna akcje itp :P
    No chyba ze powiesz ze radiowoz stoi i sie pali a w srodku 2-ch
    policmajstrow siedzi hehehe

    > i co taki świadek będzie w stanie zeznać?
    > od kiedy pomiaru dokonuje 2 policjantów na raz?

    Nie boj zaby, szybciej uwierza policjantom nawet jak sie bedzie mialo okazac
    ze 10-ciu mu przez ramie akurat w tej chwili patrzyli i to akurat w trakcie
    pomiaru hehehe