  • Data: 2004-02-19 13:19:24
    Temat: Re: Kwaterunek, a remonty i modernizacje
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zbisa wrote:
    > Jesli jestes najemca mieszkania gminnego to zajrzyj do ktoregos z bardziej
    > kumatych :-) sasiadow ,

    Niestety, sprawa mnie osobiście nie dotyczy. Chcę pomóc znajomym - na
    odległość.

    > Bo najemcy placa jakos tam skalkulowany czynsz i koniec - zas w przypadku
    > wlascicieli oplaty sa zaliczkami na poczet rzeczywistych wydatkow.

    No właśnie, ta kalkulacja dla lokatorów kwaterunku nie może być "jakaś
    tam" - co innego właściciele.

    > Wlasiciele czynia dwie wplaty: jedna to zaliczka na poczet kosztow, druga to
    > wplata na fundusz remontowy

    Nie wszędzie jest fundusz remontowy - tam akurat nie.

    > Za jakis czas bede bardziej kumaty "w tym temacie" ,bo w nowym mieszkaniu
    > deweloper zamontowal prawdziwe liczniki ciepla - elektroniczne zuzytego w
    > poszczegolnych mieszkaniach - ale to za chwile :-)))

    To bardzo ciekawe. Jak rozlicza się przepływy ciepła między lokalami
    (takie istnieją). Lepsze liczniki niż podzielniki, ale jest też czym się
    martwić. Ja nie przesadzam z temperaturą. Zakręcam kaloryfery, a wtedy
    sąsiedzi mnie grzeją. Nie jest to specjalnie sprawiedliwe, ale co robić?
    Piotr