  • Data: 2004-04-08 15:34:33
    Temat: Re: Kwaśniewski ułaskawił bandyt
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Zerem" to za duzo powiedziane. Nie mam o nim najlepszej opini, ale
    p.Miller
    > zachowal sie po prostu chamsko i w mojej ocenie dokonal publicznego
    > znieslawienia.

    Wybacz, ale Premier czy nie Premier, jest tylko człowiekiem. Jak Ty bys sie
    zachował gdyby jakiś cham na oczach całej Polski oskarżył Cię o związek z
    zabójstwem Twego bliskiego przyjaciela? I to tylko dlatego ze nagle z dnia
    na dzien stał się członkiem arcyważnej superkomisji i palma mu do łba
    strzeliła...

    pdr
    Olo