  • Data: 2004-04-08 10:14:14
    Temat: Re: Kwaśniewski ułaskawił bandyt
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c51in6$e3q$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie oszukujmy się - Poseł Ziobro jest zerem....

    "Zerem" to za duzo powiedziane. Nie mam o nim najlepszej opini, ale p.Miller
    zachowal sie po prostu chamsko i w mojej ocenie dokonal publicznego
    znieslawienia. Jesli zauwazyc, ze byl wtedy (juz dlugo nie bedzie)
    premierem, to fatalnie to swiadczy o nim i - niestety - o Polsce.

    --
    pozdrawiam:-) Marek