  • Data: 2004-04-09 09:42:22
    Temat: Re: Kwaśniewski ułaskawił bandytę
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/9/2004 1:26 AM, Andrzej Lawa wrote:

    > Ja tam do sprzątaczek mam więcej szacunku - wykonują taką niewdzięczną
    > robotę za wręcz śmieszne pieniądze...
    >
    > Heh - propozycja: wszelkie 'kacyki' powinny dostawać najwyżej minimum
    > socjalne plus ewentualnie jakiś bonus w przypadku uzyskania faktycznej
    > poprawy sytuacji w kraju :)

    Wsród ludów cywilizowanych dość powszechny jest pogląd, że z szacunkiem
    należy odnosic się tym większym, im niżej ktoś stoi - ponieważ czasem
    jedynym, co posiada jest godność, więc nietaktem byłoby pozbawianie jej
    tego, co jako jedyne jej pozostaje.

    Naturalne wydaje się więc twierdzenie, że im kto wyżej stoi, tym
    bardziej musi zapracować na szacunek.

    Proponowałbym dalej idące konsekwencje złych rządów - ustawowo moznaby
    stworzyć syntetyczny wskaźnik oparty na np. kursie waluty, inflacji i
    bezrobociu (może czymś jeszcze). Gdyby ten wskaźnik ulegał pogorszeniu
    rządzący sądzeni byliby za zbrodnie finansową i dekapitowani na
    krakowskim lub warszawskim rynku ku uciesze gawiedzi.
    Mniej byłoby chętnych do "bycia szanowanymi" z mocy prawa.

    Pzdr: Catbert