  • 101. Data: 2020-03-14 13:03:26
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: Kviat

    W dniu 14.03.2020 o 12:00, Wiesiaczek pisze:

    > Czy z tobą jeszcze ktokolwiek chce tu rozmawiać?
    > Ja z debilami wolę nie, jeszcze mi się udzieli:)
    >
    > Tak więc PLONK!
    >
    > P.S. Jeśli jeszcze ta ocalała ćwiartka mózgu pracuje u ciebie, to nie ma
    > potrzeby żebyś odpowiadał.

    A ty jesteś gupi!
    Powalasz argumentacją na glebę.
    :):)

    Pa ruski trollu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 102. Data: 2020-03-14 20:07:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2020 04:21:04 -0700 (PDT), Konopny Nespresso
    napisał(a):

    > Żebyś nie wiem jak kręcił, PRyL pod względem mieszkań i dróg
    > był skuteczniejszy

    ale skad ten wniosek ?

    Mieszkan w PRL bylo za malo. I sie czekalo, czekalo, czekalo ... na
    przydzial.

    A drogi ... to ile autostrad zbudowal PRL ?

    >i lepiej sobie radził z górką demograficzną.

    W jakim sensie ? Zaczal im budowac mieszkania jak mieli 15 lat ?

    W podstawowce mialem nauke na dwie zmiany .. ale w sumie to radzenie
    sobie. A potem zobaczylem 9 klas pierwszych.

    > Za to teraz masz od ręki, tyle że 4x drożej.
    > Pytałem jak ludzie na wsi czy mieście budowali domy bez kredytów?
    > Wisz czy nie?

    Wygrywali w totka ?

    Bo na dom w miescie to kredyt byl.

    No, jeszcze niuans - materialow budowlanych nie bylo, wiec niektorzy
    budowali swoje domy 20 lat. Moglo sie obyc bez kredytu.

    J.

  • 103. Data: 2020-03-15 03:00:14
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-14 o 12:00, Wiesiaczek pisze:

    > Przecież ci napisałem, że polaczki to półgłówki.

    Tak się zastanawiam co Ty tu w Polsce jeszcze robisz. Jedż polaczku do
    ruskich, bo tam jest Twoje wymarzone miejsce. My Polacy mamy mimo
    wszystko jakąś godność.

    --
    animka

  • 104. Data: 2020-03-15 11:38:59
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 15.03.2020 o 03:00, Animka pisze:

    > Tak się zastanawiam co Ty tu w Polsce jeszcze robisz. Jedż polaczku do
    > ruskich, bo tam jest Twoje wymarzone miejsce. My Polacy mamy mimo
    > wszystko jakąś godność.

    Biedna Animko, a gdzie ty masz jakąkolwiek godność?
    Liżesz dupy amerykanom, zgadzasz się na niewolnicze traktowanie, kraju
    własnego nie masz...
    To co Ty mi tu pieprzysz o jakiejś godności?
    Polaczki to głupki, z których śmieją się na całym świecie. Wstyd się
    przyznać, że jestem Polakiem.
    Ot, i cała godność :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z Goa - Indie)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 105. Data: 2020-03-15 14:25:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-15 o 11:38, Wiesiaczek pisze:

    > Biedna Animko, a gdzie ty masz jakąkolwiek godność?
    > Liżesz dupy amerykanom,

    Nie ja. Rząd.
    zgadzasz się na niewolnicze traktowanie, kraju
    > własnego nie masz...

    Niedługo tu będzie Ukraina. Cieszysz się?

    > To co Ty mi tu pieprzysz o jakiejś godności?
    > Polaczki to głupki, z których śmieją się na całym świecie. Wstyd się
    > przyznać, że jestem Polakiem.
    > Ot, i cała godność :)

    Jeżdzisz za garnicę to się wstydzisz powiedzieć, bo Cię pobiją, a Ty tchórz.

    --
    animka

  • 106. Data: 2020-03-15 16:36:53
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 15.03.2020 o 14:25, Animka pisze:

    > Nie ja. Rząd.

    Animko, rząd jest demokratycznie wybranym organem, który reprezentuje
    miedzy innymi Ciebie.
    Tak, ze nie zwalaj, że Ty to nie rząd.
    On liże dupę Ameryce w Twoim imieniu i za Twoja akceptacją.

    > zgadzasz się na niewolnicze traktowanie, kraju
    >
    > Niedługo tu będzie Ukraina. Cieszysz się?

    Nie, wcale się nie ciesze, tylko pisze Ci, jakie są fakty i w jakim
    kraju żyjemy. Powód to do radości żaden i nie wiem, skąd Ci to przyszło
    do głowy?
    Ukrainy tu na razie nie będzie, bo Ukraińcy nie dali się tak wydymać jak
    polaczki, chociaż niewiele brakowało. No i drogo za to zapłacili.

    > Jeżdzisz za garnicę to się wstydzisz powiedzieć, bo Cię pobiją, a Ty
    > tchórz.

    Animko, to nie jest przedszkole ani Twoje podwórko, żeby się bić :)
    Nie jestem tchórzem, ale ponieważ kobiety nie mają zdolności honorowej,
    pominę Twoją paplaninę milczeniem.
    Przypominam, że nie boję się powiedzieć, że jestem Polakiem tylko się
    tego po prostu wstydzę. Sczególnie jak mnie zapytają o cokolwiek
    związanego z polityką Polski. Choćby o to, jaki jest sens burzenia
    pomników żołnierzy radzieckich, którym te pomniki wystawiono za
    wyzwolenie kraju spod okupacji hitlerowskiej.
    No, ale Ty to na pewno wiesz :)

  • 107. Data: 2020-03-15 20:52:05
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-15 o 16:36, Wiesiaczek pisze:

> [...]
    > pomników żołnierzy radzieckich, którym te pomniki wystawiono za
    > wyzwolenie kraju spod okupacji hitlerowskiej.

    Przepraszam, ale odpiszę ci tak: sram już na wszystko.

    --
    animka

  • 108. Data: 2020-03-16 15:26:43
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 15.03.2020 o 20:52, Animka pisze:

    > Przepraszam, ale odpiszę ci tak: sram już na wszystko.

    Poniekąd słusznie. defekacja jest czynnością pozwalającą na chwilę
    refleksji i zadumy. Można wtedy zebrać myśli, przeanalizować to co się
    dzieje wokół i czasem nawet wyciągnąć jakieś wnioski :)

    Poza tym, jak ktoś już powiedział, dobre sranie to jak połowa
    pierdolenia! :)

    A przy okazji pozdrawiam już z Wawy, koniec wakacji.:)

    Zaprosiłbym Ciebie na wódkę to moglibyśmy pogadać, ale mam teraz 14 dni
    kwarantanny.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

  • 109. Data: 2020-03-16 18:24:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.03.2020 o 15:26, Wiesiaczek pisze:

    > Zaprosiłbym Ciebie na wódkę to moglibyśmy pogadać, ale mam teraz 14 dni
    > kwarantanny.

    To by było spotkanie!

    --
    Shrek

  • 110. Data: 2020-03-16 19:50:27
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-16 o 15:26, Wiesiaczek pisze:
    > Zaprosiłbym Ciebie na wódkę to moglibyśmy pogadać, ale mam teraz 14 dni
    > kwarantanny.

    Możesz sobie zaprosić jakiegoś kumpla. Przy wódce będzie wam raźniej ;-)

    --
    animka