    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kwarantanna
    Date: Tue, 24 Mar 2020 21:49:26 +0100

    W dniu 2020-03-24 o 13:34, J.F. pisze:
    > Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Rodzina moze byc w innym miescie, albo w Londynie ..

    > Ale to Panstwo ma zalatwic, skoro kwarantanne wprowadza.

    Ale Ty chyba nie jesteś na kwarantannie?

    Zastanawia mnie temat maseczek. Najpierw było gadane, że maseczki nie
    chronią, teraz gadają, żeby maseczki zakładać jak się wychodzi, a zaraz
    wyrzucać jak się przychodzi do domu, bo na maseczce są wirusy. Skąd ja
    wytrzasnę na kade wyjście nowa maseczkę? Mam jedną w domu. Od dentysty
    kiedyś parę dostałam. Zapakowana w torebkę foliową, ale była już używana
    jak opryskiwałam kiedyś muchozolem (na te krwawe mery-muchówki
    Niesiołowskiego) mieszkanie. Chyba jutro ją założę. Chłopak w kiosku za
    pancerną szybą i obmaskowany na prawie całą twarz, a ja bez maseczki i
    przy mnie raptem plącze się jakiś dziad i chyba specjalnie blisko mnie,
    za dzwiami kiosku jakieś 2 kobiety, których przed momentem nie było.
    Zasłoniłam twarz czystą higieniczną chusteczką do nosa. Guzik mnie to
    obchodzi co te wredne baby sobie pomyślały.

    --
    animka