    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kwarantanna
    Date: Tue, 24 Mar 2020 21:26:42 +0100

    W dniu 2020-03-24 o 07:42, Wiesiaczek pisze:

    > Ni ejestem bajarz tylko opisuję fakty.

    > Dokładnie tak!
    > Zresztą kierowniczka OPS-u szybko się ogarnęła i zrobiła zakupy w
    > Stokrotce.

    Na tej wsi podkarpackiej jest i Biedronka i Stoktotka.....i OPS.
    Zaskakujące.
    Kierowniczka ma pracowników, ona sama tylko dokumenty podpisuje. Nie
    zasuwałaby z zakupami do Ciebie.

    W ciągo godziny podjechał samochód z zakupami. Kupiła
    > wszystko zgodnie z zamówieniem i zapłaciła z funduszu OPS.
    > Kopię rachunku otrzymałem z zakupami i ustaliliśmy, że zwrócę wszystko
    > jednym przelewem po zakończeniu kwarantanny.
    > Chyba muszę jej kupić czekoladę po zakończeniu kwarantanny :)

    Już nie bądż takim dziadem. Czekoladę za 5 zł?

    > Kupiła jajka z wolnego wybiegu i chleb niekrojony z lokalnej piekarni,
    > więc wszystko ok. Nie zawracałem jej dupy z solą bez antyzbrylaczy, więc
    > jest jaka jest. Będzie do gotowania ziemniaków i makaronu:)

    > Nic dziwnego, że coraz więcej zachorowań, ale mam to gdzieś.
    > Właśnie się uporałem z zapaleniem oskrzeli.
    > Oczywiście sposobem domowym: Polopiryna, sauna i bańki.

    Też wyjeżdżałeś z domu? :-) No, na saunę.

    > Teraz tylko został kaszel dla pozbycia się śmieci z płuc - et voila!
    >
    > Przy okazji: Mierząc temperaturę otrzymałem wynik 35,0 - 35,5 stopnia!
    > Trochę mało.
    > Rozmawiałem z kilkoma znajomymi i też stwierdzili u siebie podobne
    > temperatury.
    > Czym to tłumaczyć?

    Pewnie te elektroniczne tak mierzą.
    Mnie też taką temperaturę zmierzyli przed wejściem na USG.

    > Jakaś epidemia niskiej temperatury? To przez tą chemię dodawaną do
    > jedzenia czy jeszcze coś innego?

    To jest podobno prawidłowa temperatura.

    > A jak Twoja temperatura i może inni coś dorzucą, bo zaczyna mnie to
    > ciekawić?

    Taka sama. Żałuję, że wyrzuciłam kiedyś termometr rtęciowy. Teraz nie
    mam żadnego, bo zawsze zapominam kupić.

    --
    animka