    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 4 Mar 2020 13:56:08 -0800 (PST)
    <a...@w...eu> <5e5ea108$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <HXA7G.130875$0zb.46787@fx02.ams1>
    <12uyzope8xspl$.9n5hgp6mopf1.dlg@40tude.net>
    <UyF7G.46596$By7.31835@fx19.ams1>
    <5e5fb162$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5e5ff765$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5e600ea7$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <5e601ba5$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Kwarantanna
    From: r...@o...pl

    W dniu środa, 4 marca 2020 22:20:39 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > Złe miejsce startowe, złe współczynniki.

    > No właśnie nie ma co tego liczyć proporcjonalnie, bo ebola się inaczej
    > roznosi. MA krótki okres bezobiawowy a potem jednoznaczne objawy i
    > śmierć. Czyli na przykład jest mała szansa na bording do samolotu i inne
    > kontynenty. To zupełnie inny typ.

    Jeżeli mała szansa, to po kiego grzyba Niemcy odizolowali ludzi zamykając ich
    w budynku? Ebola przenosi się przez kontakt z zakażonymi płynami ustrojowymi -
    to by oznaczało, że osoba zakażona zdążyła opluć, obsikać, obcałować lub odbyć
    stosunki z setkami ludzi. ew. zostawiała swoje płyny ustrojowe w większości
    pomieszczeń - Ebola to inny typ, bo tępi się ją "z prawdziwej grubej rury".

    Mnie ciekawi czy np. ulotki dotyczące mycia rąk i inne dotyczące higieny,
    którymi oblepia się wszystko naokoło powstały teraz, czyli po ujawnieniu się
    koronawirusa, czy też wykorzystano "gotowce" opracowane dawno temu jako
    zalecenia dotyczące zwykłej, corocznej grypy, czy jakiejkolwiek innej choroby
    wirusowej, na które to zalecenia w formie ulotek zwyczajnie nie było wcześniej
    "popytu"... Ludzie są przekonani, że te ulotki powstały "teraz" i ze to "coś
    nadzwyczajnego", że nie powinno się "kichać na innych"

    Pozdr-
    -Rowerex