  • Data: 2021-10-26 12:37:29
    Temat: Re: Kviat: państwa narodowe to już przeżytek
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja? Doskonale rozumiem. To ty zdajesz się czegoś nie rozumieć.

    > No i? Jeśli Nasze współczucie będziemy lokować w setki biednych
    > przemarzniętych Arabów na granicy, to za lat 10 czy 20 będziemy mieli
    > setki tysięcy albo miliony uchodźców klimatycznych napierających na
    > Europę, bo tu leży prawdziwy problem.

    A jak teraz zaczniemy strzelać, to za 10 czy 20 lat nie będziemy ich mieć?

    > Ale aby zapobiec temu, trzeba dziś
    > potrząsnąć zdrowo kiesą.

    No trzeba.

    > Zrezygnujesz z 10 czy 20% twoich dochodów żeby
    > wykształcić młodzież z Dahomeju czy Rwandy, nakarmić dzieci w Sudanie,
    > zapłacić za armię która popędzi talibów tam skąd wyleźli żeby postawić
    > na nogi gospodarczo Afganistan?
    > Aby zapłacić za przekształcenia w
    > gospodarce związane z kryzysem klimatycznym?

    https://antyweb.pl/apple-przejecie-250-mld-dolarow
    https://businessinsider.com.pl/finanse/jaki-procent-
    majatku-swiata-posiadaja-najbogatsi-dane-2017-rok/9l
    drpw8

    "Z zeszłorocznego raportu mogliśmy dowiedzieć się, że osiem
    najbogatszych osób ma tyle majątku co biedniejsza połowa ludzkości."

    Wyciągnij wnioski.

    Chętnie zrezygnuję z SUVa za pół miliona na rzecz mniejszego auta,
    jeżeli alternatywą jest strzelanie do ludzi.
    A ty?

    > Oczywiście że nie. Wolisz
    > pyskować na grupie, wysłać ciepłą kurtkę i 4 batoniki i mieć dylemat
    > moralny z głowy. Będziesz się branzlował tanim współczuciem wobec łasych
    > na socjal Arabów którzy zapłacili za podróż więcej niż roczne dochody
    > niejednej polskiej rodziny i są tu, w paskudnej sytuacji na własne
    > życzenie i ryzyko. A mają przecież własne państwa, niech tam
    > zaprowadzają porządek i budują przyszłość zamiast podczepiać się pod
    > cudze osiągnięcia.

    Ilość idiotyzmów które zawarłeś w tym jednym akapicie jest porażająca.

    Szkoda, że bogate państwa brandzlowały się nad naszymi emigrantami z
    PRLu, marnowały pieniądze na Radio Wolna Europa... Przecież mieliśmy
    własne państwo i mogliśmy sami sobie zaprowadzić porządek.

    > Niewykluczone że albo strzelać albo patrzeć jak zdychają.

    Witamy kolejnego faszystę na pokładzie.
    Pójdziesz osobiście strzelać, czy będziesz się brandzlował patrząc jak
    ktoś inny strzela?

    > Nie mam serca dalej od ciebie wymagać podania ilu imigrantów mahometan
    > byłbyś w stanie tolerować.

    Napisałem już tyle razy, że nie mam serca dalej od ciebie wymagać
    zrozumienia.

    > Pytanie było podchwytliwe,

    Dupa tam, a nie podchwytliwe. Po prostu zrozumienie odpowiedzi przerosło
    twoje możliwości intelektualne.

    > jakbyś podał
    > jakąkolwiek liczbę, zwróciłbym ci uwagę że strzelanie do uchodźców teraz
    > albo dopiero wtedy kiedy ich ilość osiągnie twój próg tolerancji niczym
    > się nie różni.

    Strzelanie do ludzi różni się zasadniczo od niestrzelania do ludzi.

    > Oczywiście, nie mogłeś dopuścić aby twoje zakłamanie
    > wyszło na jaw, więc rękoma i nogami wzbraniałeś się przed podaniem tej
    > liczby.

    WSZYSTKICH.
    Kurwa, czego dalej nie rozumiesz?

    Zamiast strzelać do ludzi trzeba podzielić się z nimi bogactwem.
    A tych, co nie chcą się podzielić, trzeba do tego zmusić.
    Bo alternatywą jest strzelanie do ludzi i patrzenie jak zdychają z głodu
    pod płotem.

    > Szerszego spojrzenia na świat życzę, choć wątpię byś był do tego zdolny.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr