  • Data: 2021-10-26 19:22:36
    Temat: Re: Po co wymagać od uchodźców/"uchodźców" zgłaszania się na przejściu granicznym?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@o...pl pisze:

    > To super. I patrzysz na ten odcisk i co widzisz?

    Czy odcisk palca jest w bazach danych np. zakazów wjazdu Schengen lub
    zagrożenia bezpieczeństwa (terrorystów lub podejrzanych "że mogą").
    To drugie *jak będę wiedzieć że się będzie sprawdzać* powinno trafiać się
    rzadko a to pierwsze przestanie być do ominięcia prostym sfałszowaniem
    papierów lub brakiem papierów.
    Takie SZYBKIE sprawdzenia *powinny być* IMHO a to że odciski palców
    "niektórych" nie są znane nie powinno wykluczyć sprawdzania "co się da".

    Po kiego wuja Wielkie Braty wprowadziły paszporty biometryczne?
    Straż graniczna "po lasach" *wszystkich* nie wyłapie, trzeba ułatwiać
    terrorystom (którzy KIEDYŚ TAM się muszą trafić bo z okazji skorzystają)
    ukrywanie się wśród imigrantów/uchodźców?

    Ja obstawiam na 70% że przez najbliższy rok "poważna napaść"
    (czyli jak dla mnie z bronią w ręku) na Straż Graniczną
    konwojującą uchodźców/"uchodźców" się trafi.

    --
    A. Filip