eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKuriozum: decyzja odmowna na wniosek o wycięcie drzewa rosnącego na działce drogowej [CROSSPOST] › Re: Kuriozum: decyzja odmowna na wniosek o wycięcie drzewa rosnącego na działce drogowej [CROSSPOST]
    Date: Wed, 22 Apr 2015 10:02:27 +0200
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kuriozum: decyzja odmowna na wniosek o wycięcie drzewa rosnącego na
    działce drogowej [CROSSPOST]

    On 2015-04-22 09:45, Robert Tomasik wrote:
    > Może wniosek do Gminy, by zbudowała alternatywną drogę do Waszych
    > posesji spełniającą standardy dojazdu dla Straży Pożarnej przekona ją o
    > tym, że to drzewo, nie jest aż takie cenne :-)

    Tak jak wspomniałem gmina w swojej łaskawości nakreśliła śmiały plan
    wybudowania drogi publicznej o szerokości 10m, który zapewne spełniałby
    wszelkie standardy.

    Zupełnie się nie przejmując, że część rzeczonej drogi publicznej miałaby
    przebiegać przez staw ...

    Najwyżej się przesunie staw, że tak się odniosę do klasyków ;-)

    Tak więc na jakąś szczególną racjonalność ze strony urzędników gminnych
    to ja bym nie liczył ...

    Dlatego planuję we wniosku pokazać palcem dlaczego to drzewo należy usunąć.

    I jak się wydaje pierwszym kandydatem jest ROZPORZĄDZENIE MINISTRA
    INFRASTRUKTURY w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać
    budynki i ich usytuowanie. A konkretnie §14 ustęp 3.

    Jakieś inne pomysły?

    Piotrek