    From: "sundayman" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Date: Fri, 26 Nov 2010 17:30:07 +0100

    > To dopytam (sorry jeżeli już odpowiadałeś)
    > - jak duża jest spółdzielnia (ile bloków takich jak wasz)

    Cóż, tego dokładnie nie wiem - ale ztcw jest to około 30 bloków, z czego
    takich jak nasz pewnie z połowa.

    > - jeżeli duża - to ile takich bloków jest powygradzanych a ile ze
    > swobodnymi korytarzami,

    Ach, tego nie wiem - w końcu glównie interesuje mnie jednak mój blok :)

    > - jaka jest mobilizacja waszego bloku (tj. czy byłaby szansa skrzyknąć,
    > pójść na walne i jednolicie zagłosować?)

    Cóż, tego to pewnie nie będzie wiadomo, dopóki się nie okaże.
    Ale - generalnie, przy okazji omawianego problemu z pewnym zaskoczeniem
    stwierdziłem, że lokatorzy
    chyba poczuli się "zagrożeni jako grupa" i bez większego problemu udało
    "kolektywnie" zebrać do pewnych działań, które na razie zachowam dla siebie
    (żeby nie zapeszyć :)

    > - jaka jest struktura własnościowa, tj. wszyscy/większość ma
    > lokatorskie/spółdzielcze własnościowe/własność?

    Tego również nie wiem - ale, ponieważ (również ku mojemu zaskoczeniu) w tej
    SM nie było problemów z wykupem mieszkań - i odbywało się to naprawdę
    sprawnie - żeby nie powiedzieć - przyjemnie, przypuszczam, że odsetek
    "właścicieli" powinien być duży.

    O, żeby się to dało gdzieś kupić :)