  • Data: 2010-11-26 09:18:54
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 16:55:19 +0100, sundayman napisał(a):

    > Ale rozumiesz, że mnie na przykład może przeszkadzać Twoj rober pod moimi
    > drzwiami ?

    Lol. Pomijając powiedzmy, chęć dobrego życia z sąsiadami, to co mnie to
    obchodzi? Twoja własność kończy się na tych drzwiach właśnie. Dopóki rower
    nie utrudnia ci wyjścia, ani nie narusza przepisów ppoż to równie dobrze,
    mógłbyś ganiać ludzi, że ci parkują pod 'twoim' blokiem, albo, że nie
    podoba ci się jak chodzą pod 'twoimi' drzwiami

    > I rozumiesz, że na przykład - niechcący - w nocy mogę go sobie odpiąć i
    > również niechcący wywalić przez okno.
    > To byłby prawdziwy pech !

    No dla ciebie, jakbyś potem odpowiadał za kradzież/niszczenie mienia.

    > W dalszym ciągu uważasz, że trzymanie swoich klamotów pod cudzymi drzwiami
    > to jest dobry pomysł ?

    Taki sam, jak grodzenie nieswojego terenu.
    --
    marcin