  • Data: 2010-11-25 13:54:48
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4cee53ff$0$20989$65785112@news.neostrada.pl...
    > (11/25/2010 12:10 PM), Mordzia wrote:
    > [...]
    >
    > Jeżeli jest tylko do jego wyłącznej dyspozycji, to oczywiście że tak.

    Możesz mi wyjaśnić, na jakiej podstawie?
    Jeśli podwórko (lub cokolwiek innego) jest własnością 20 osób, zostało
    umownie podzielone na jakieś tam obszary i każdy z właścicieli dobrowolnie i
    za zgodą innych postawił sobie swoją własną ławkę (zakupioną za własne
    pieniądze) na obszarze formalnie przypisanym do niego, to z jakiej paczki
    mają jeszcze płacić czynsz za tę ławkę. I podstawowe pytanie - komu mają
    płacić? Sobie nawzajem? :)