    From: witek <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Date: Wed, 24 Nov 2010 18:11:19 -0600

    On 11/24/2010 5:21 PM, sundayman wrote:

    > Formalnie - tak. A logicznie ?

    logicznie to spółdzielnie mieszkaniowe są za wielkie żeby sprawnie
    kontrolować administrację.
    normalnie na nastepny dzien byłby już inny administrator wybrany.

    jeszcze ze 40 lat trzeba poczekać aż się spółdzielnie rozlecą i powstaną
    wspólnoty w blokach lub też ktoś trzeci zostanie właścicielem całego
    budynku.

    ma to też swoje minusy, bo znikną tereny wspólne między blokami i
    powstaną małe blokowe getta gdzie dzieci z jednego bloku nie beda mogły
    się bawić na placu zabaw wybudowanym za pieniądze mieszkańców innego bloku.
    To już się zresztą dzieje na granicach osiedli, gdzie ludzie się
    nawzajem przeganiają nawet ze śmietników.

    duże osiedla to była fajna sprawa, było sie gdzie gonic.
    Niestety te czasu juz sie skonczyly

    > A w ogóle, przypominam, że "oddzielenia" były wykonywane wykonane ZA
    > PISEMNĄ ZGODĄ spółdzielni.
    > Właśnie jestem w trakcie szukania tego papieru...

    i tak wam sie straż pożarna do tego dobierze i każe rozebrać wcześniej
    czy później.