  • Data: 2006-05-25 06:02:57
    Temat: Re: Kurier i PESEL
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    anakonda napisał(a):

    > no a niby dlaczego ,co ma PESEL do dostarczanej paczki ?Czy Ty uważasz ,że
    > GSL mma dostęp do systemu i może to sprawdzać ,co będzie sprawdzać
    > poprawność tego numeru - to jedno a drugie niech mi ktoś poda podastawę
    > prawną umożliwaiająca uzależnianie dostarczenia paczki od podania PESEL ? -
    > tO jest jakiś abbsurd.

    Napisałem, co napisałem ;-) Czyli, że żądanie PESEL-u nie jest wybrykiem
    niedouczonego kuriera, a jest to norma zakładowa. A podstawy prawnej Ci
    nie podam, bo po pierwsze - jej nie znam (i nie interesuje mnie ona), a
    poza tym - jaka jest podstawa prawna do wpisywania na potwierdzeniu
    odebrania numeru DO np. na poczcie?

    M.