  • Data: 2011-08-02 18:36:04
    Temat: Re: Kupno samochodu z OC na raty.
    Od: "M." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak sie splukales na auto ze nie stac Cie na bilet  jednorazowy  ? ;-)

    Tak się zniechęciłem... zamiast 15 minut samochodem potrafi się zrobić 1.5h
    autobusami. Daje to razem 3h w ciągu dnia na dojazd zamiast 30 minut. Tak się
    składa, że mam dużo pomysłów na wykorzystanie pozostałych 2h30m i najciekawsze z
    nich nie są podróżą komunikacją miejską.

    BTW sprawa rozwiązana. Przepisałem ubezpieczenie na siebie, cenowo wyszło
    całkiem fajnie, najwyższe zniżki zachowane właśnie czekam na papiery. Wszystko
    gra, a za pół roku pomyśli się co dalej.