  • 11. Data: 2006-02-04 10:11:05
    Temat: Re: Kupno samochodu
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > się znajduje, albo nie pozostaje pod władzą rodzicielską lub opieką.
    > 2. Osoba będąca obywatelem polskim ma prawo otrzymać dowód osobisty od
    > ukończenia 13 roku życia.
    > 3. Na uzasadniony wniosek rodziców lub opiekunów dowód osobisty może być
    > wydany osobie, która nie ukończyła 13 roku życia.
    >

    > Rozdział 10
    > Przepisy karne
    > Art. 55.
    > Kto:
    > 1) uchyla się od obowiązku posiadania lub wymiany dowodu osobistego,
    > podlega karze ograniczenia wolności do 1 miesiąca albo karze grzywny.

    Dopisz jeszcze do kompletu że w mieści wolno jeździć 50 a za miastem 90. I że
    nie wolno wyprzedzać na podwójnej ciągłej. Możesz jeszcze wykazać ile osób w
    wieku 18lat i 5 dni zostało ukaranych grzywną i poszło do ciupy na miesiac bo
    nie mięli dowodu osobistego. Tomek

  • 12. Data: 2006-02-04 15:35:56
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomek wrote:

> [...]
    > wieku 18lat i 5 dni zostało ukaranych grzywną i poszło do ciupy na miesiac bo

    Zostaw już swoje mądrości na później, mogą ci się jeszcze przydać.

  • 13. Data: 2006-02-04 19:13:11
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Zostaw już swoje mądrości na później, mogą ci się jeszcze przydać.
    Nabiłeś się piany a nie potrafiłeś odpowiedzieć czy na legitymację szkolną albo
    paszport można kupić samochód. Nie wiesz nie pisaz nic, zamiast pisać pierdoły.
    Nie pytałem co grozi osiemnastolatce jak nie ma dowodu. A jak jesteś taki
    mundruś to napisz czy jakiś osiemnastolatek poszedł do ciupy za to że nie miał
    dowodu. Oczywiście poprzyj to czymś. Tomek

  • 14. Data: 2006-02-04 23:13:28
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Tomek wrote:
    > Ale jeszcze nie ma dowodu osobistego. Czy moze kupić na legitymację
    > szkolną albo na paszport?

    O co Ci chodzi z tym kupieniem "na coś"? Samochód się kupuje _za_ pieniądze.
    Co Ty byś chciał z tym dowodem/paszportem/legitymacją robić?

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 15. Data: 2006-02-07 19:14:03
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    witek napisał(a):
    > Kto:
    > 1) uchyla się od obowiązku posiadania lub wymiany dowodu osobistego,
    > podlega karze ograniczenia wolności do 1 miesiąca albo karze grzywny.

    Cóż, "uchyla się", a nie "nie ma dowodu dzień po ukończeniu 18 roku
    życia". A to różnica.

    KG