  • 1. Data: 2006-02-02 19:27:33
    Temat: staram się walczyć z ZUS - pomożecie?
    Od: "Kuba-RPM" <Kuba-RPM@PRZED_MALPA_TYLKO_IMIE!life.home.pl>

    witam,

    sprawa dość standardowa - chodzi o nieprzekazywanie przez ZUS składek do OFE
    II filaru. Pisałem prośby o wyjaśnienie i odpisywali ze mam u nich dwa konta
    i tylko jedno jest połączone z moim OFE...

    Jako że ZUS działa na zasadach opisanych w KPA, napisałem do dyrektora
    oddziału z którego otrzymałem powyższe informację, żądanie wydania decyzji o
    przekazaniu przez ZUS zaległości do mojego OFE. Kilka dni temu otrzymałem od
    jego zastępcy informację bardzo podobną do dotychczasowych, że mam dwa konta
    i trwają prace nad połączeniem ich w jedno i wtedy wszystko przkażą łącznie
    z odsetkami które to się nie przedawniają.

    Nie jest to jednak żadna decyzja i nie jest autorstwa dyrektora do którego
    wysłałem żądanie.

    Czy mogę zrobić coś więcej czy już tylko czekać i liczyć, że kiedyś tę kasę
    przekażą oraz że odsetki ustawowe są wyższe od stopy zwrotu w OFE ?

    dzięki za radę,

    --
    pozdrawiam,
    Jakub

  • 2. Data: 2006-02-02 20:26:09
    Temat: Re: staram się walczyć z ZUS - pomożecie?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kuba-RPM wrote:
> [...]
    >
    > Czy mogę zrobić coś więcej czy już tylko czekać i liczyć, że kiedyś tę kasę
    > przekażą oraz że odsetki ustawowe są wyższe od stopy zwrotu w OFE ?

    Mają burdel w ZUSie z systemem.
    Choćby ich skazali na kare smierci to i tak nic nie zalatwisz, bo nikt
    tego tam nie potrafi zrobic
    Siedz i czekaj. Kiedys tam przekaza.

  • 3. Data: 2006-02-02 21:45:12
    Od: xxxx <x...@w...pl>

    > dzięki za radę,

    Też bym czekał.. i czekałem.
    Zus mial zaległosci chyba ..z jakiegos roku (ale sprzed kilku lat).
    Wpłacili mi ostatnio i co dziwne z duzymi odsetkami..tak ze kwota odsetek
    była prawie równa kwocie nalezności.
    pzdr