    From: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupno mieszkania
    Date: Tue, 22 Oct 2002 19:07:03 +0200

    "Igla" <i...@g...pl> wrote in message news:ap3o9r$q6k$1@news.onet.pl...
    > Czy sprzedający mieszkanie powinienem poinformować mnie o hałasujących
    > sąsiadach? Czy mogę potraktować to jako wadę ukrytą lub coś w tym
    > stylu?

    Oj! Obawiam sie ze nie (na logike) bo:
    1. Przedtem prosze pani wcale nie halasowali
    2. Ja tam prosze pani nie slyszalem zadnych halasow
    A dlaczego uwierzylas sprzedajacemu (przeciez bylby idiota gdyby zniechecal
    potencjalnego kupca :-))) i nie przeprowadzilas swojego wlasnego wywiadu -
    mieszkania nie kupuje sie na kilka dni. Przeciez moglas dowiedziec sie
    czegos co pozwoliloby zmniejszyc cene lub uniknac wpadki!
    pozdrawiam! zbisa