eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupno auta, nieprzerejestrowanie, zabrany dowód i inne kłopoty. › Re: Kupno auta, nieprzerejestrowanie, zabrany dowód i inne kłopoty.
  • Data: 2009-03-16 19:35:30
    Temat: Re: Kupno auta, nieprzerejestrowanie, zabrany dowód i inne kłopoty.
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W pozostałym zakresie poprzenoszono do innych ustaw, a przerejestrowywaniu
    > pojazdu po prostu zapomniano i teraz na dobrą sprawę jest obowiązek bez
    > sankcji.

    Ja kupiłem auto od firmy prywatnej, dostałem fakturę VAT + komplet
    dokumentów w tym jeden najważniejszy, że auto ma już spłacony kredyt (w DR
    jako właściciel wciąż widniał bank) i tutaj się zaczęły cyrki, bowiem nr
    mieszkania użytkownika w DR nie zgadzał się z nr mieszkania na zaświadczeniu
    (literówka, a wlaściwie cyfrówka). Choćby mi i milion euro kary za
    nieprzerejestrowanie groziło to i tak bym nie zapłacił, bo nie mogłem auta
    zarejestrować na siebie. Odkręcenie sprawy w banku zajęło pół roku bo
    wakacje były, bo papiery w drugiej części PL, bo pani zachorowała, bo i tak
    okazał się, że to bank ma błąd w papierach i upiera się co do poprawności
    wystawionego zaświadczenia itp. itd.

    *