    From: gollum <n...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupiony samochod i PCC
    Date: Mon, 14 Mar 2005 16:50:19 +0100

    > jezeli nie robili mu problemow z zarejestrowaniem w wydziale
    > komuniakacji to najprawdopodobniej samochod byl zakupiony na fakture vat
    > i to sprzedajacy odprowadzi od tego podatek, a kupujacemu pozostaje
    > tylko przerejestrowac samochod na siebie.
    >
    > przecierz w wydz. komuniakacji nie zarejestrowali by samochdou bez
    > zaplaconego podatku.

    Pozostaje mi w takim razie pytanie, jak to sprawdzić.... ;-) Fakturę vat
    mam, ale wystawioną przez bank dla sprzedającego (on rowniez dostal
    kopie). Natomiast bank mnie nie wystawial nic.... Aczkolwiek przy
    rejestrowaniu samochodu mialem jakies papiery, ze samochod jest na
    kredyt (przy czym bank jest wspolposiadaczem auta). Problemow z
    rejestracja nie bylo.