  • 41. Data: 2010-08-02 11:08:50
    Temat: Re: Kupiłem kogoś teksty?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 02 Aug 2010 12:39:22 +0200, Maddy napisał(a):

    > Ktoś jeszcze poza mną zauważa, że to błąd? Straciłam już nadzieję.

    > "Na koloniach przebywa tu czterdziestu dzieci"
    > "W roku tysiąc dziewięćsetnym czterdziestym czwartym" - wczoraj w
    > przypadkowym radiu jakiś "historyk" (chyba też przypadkowy) przyprawił
    > mnie o pekanie szkliwa na zębach.
    >
    > I moje ulubione:
    > "Film oparty o powieść" - taki słabiutki i chybotliwy zapewne.
    >
    > Niech żyje język polskawy...

    Prezenter w jednym z "wiodących" kanałów TV: "...najlepiej SPRZEDAJĄCE SIĘ
    marki perfumÓW...".
    Ech...

  • 42. Data: 2010-08-02 11:13:32
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 2 Aug 2010 12:18:59 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Powoli przestaję dziwić językowi uważanemu jeszcze powszechnie JAKO
    > polski... Reklamy mówią do mnie "Spróbuj ten proszek" albo "Tańsza cena" -
    > cóż, język polski jest już widocznie tylko dla idiotów...

    Wręcz przeciwnie - jest dla ludzi inteligentnych ("mądrej głowie dość dwie
    słowie"). To właśnie idioci potrzebują ścisłych reguł bo inaczej przestają
    go rozumieć traktując go zbyt dosłownie (i czasami pęka im szkliwo na
    zębach ;-))

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 43. Data: 2010-08-06 23:03:27
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:10twn39sg774j$.1js4uxllpi6r1$.dlg@40tude.net...

> [...]
    > słowie"). To właśnie idioci potrzebują ścisłych reguł bo inaczej przestają
    > go rozumieć traktując go zbyt dosłownie (i czasami pęka im szkliwo na

    Reklamy powinny być zakazane, bo są KŁAMSTWEM. Nie tylko ortograficznym!~

    Feromon

  • 44. Data: 2010-08-07 11:41:00
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Czabu wrote:

    > Tak swoją drogą, jaki to prosty i genialny sposób na zarabianie
    > pieniędzy... Zgłaszać się do dowolnego własciciela strony, straszyć sądem
    > i żądać wysokich odszkodowań. Nakład środków niewielki,
    > prawdopodobieństwo, że trafi się nieświadomego człowieka dość duże...
    > Niech tylko co dziesiąty da się zastraszyć...
    Do tego właśnie służą prawa autorskie. Był jakiś czas temu tekst w
    internecie, że jakiś chyba niemiecki wydawca przyznał, że bardziej opłaca im
    się wpuścić do internetu utwory i potem domagać się odszkodowania od tych,
    co nielegalnie je pobiorą, niż je sprzedawać.

    JaromirD