eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupilem dzialke rekraacyjna... z dachem azbestowym ! Co robic ? › Re: Kupilem dzialke rekraacyjna... z dachem azbestowym ! Co robic?
  • Data: 2005-07-15 13:53:14
    Temat: Re: Kupilem dzialke rekraacyjna... z dachem azbestowym ! Co robic?
    Od: "czubcia" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości news:db8cuq$lue$1@inews.gazeta.pl...

    > Już ci któraś osoba z rzędu mówi, że szkodliwe są włókna azbestu gdy się
    > takie płyty łamie. Dlatego jest konieczność ich utylizacji, aby nie leżało
    > to na śmietniku i dzieciaki po tym nie skakały.

    Jak już przyznajecie że jest obowiązek utylizacji to nie piszcie ludziom by
    zakopali to w ogródku i po sprawie. Takimi głupotami narażacie ludzi na duże
    problemy. Pomyśl troszku zanim namówisz kogokolwiek do łamania prawa, na tej
    czy na jakiejkolwiek grupie.

    Firma która to zdemontuje, przetransportuje i zutylizuje sobie słono
    policzy.
    Nie wypisuj bzdur w stylu zatrudnij kilku z pod budki z piwem, bo tacy ani
    przeszkolenia ani zabezpieczeń do tego nie mają, nie mają także stosownych
    pozwoleń na utylizacje tego. Narażasz człowieka na konflikt z prawem.
    Nie pisz bzdur w stylu zakop w ogródku bo narażasz człowieka na konflikt z
    prawem.
    Nie pisz bzdur w stylu jeśli nikt płyty nie rusza, bo nie masz zielonego
    pojecia w jakim jest stanie ta płyta. Może pylić już od dawna.

    No chyba że to grupa pl.soc.omijanie_prawa lub pl.soc.cwaniaki.

    Jak już coś piszesz to zastanów się w co człowieka pakujesz. Pytanie zadał
    jasne "Jakie mam szanse na wygranie sprawy w sadzie
    o zwrot pieniedzy za ta działkę ?", odpowiedz człowiekowi sensownie zamiast
    cwaniakować i sugerować omijanie prawa.

    bez pozdrowień
    czubcia