  • 21. Data: 2009-05-31 18:03:26
    Temat: Re: Kupiłem Komputer i sa kłopoty
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    moje_przedmioty wrote:
    > Nie trzeba miec umowy z PFRONem aby dostarczać sprzęt
    > niepełnosprawny idzie do sklepu
    > dowolnego, wybiera dostarcza FV proformę a PFRON przelewa kase

    Nie zawsze tak bylo. I nie wszyscy niepelnostrawni o tym wiedza.

    Pozdro

    Maseł

  • 22. Data: 2009-05-31 18:10:43
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    cs.put.poznan.pl...
    > Może sprecyzuj te problemy. Dali wadliwy sprzęt? Przecież w każdym
    > sklepie może się to zdarzyć.

    Wadliwy sprzet sie wymienia, albo naprawia - to wiem. Jak sie sprzedaje
    hurtowe ilosci sprzetu to i pewne ilosc reklamacji na godzine jest tu w
    pelni uzasadniona...
    Ale ostatnia sytuacja: sprzet dosc egzotyczny - sciagaja 3 tygodnie. A
    potem sprzedaja innemu klientowi, bo sie okazalo, ze handlowiec nie
    widzial w systemie ze za sprzet zaplacielem karta juz w chwili zlozenia
    zamowienia. Platnosc od razu byla w tym wypadku warunkiem przyjecia
    zamowienia. Tak wiem - maja tam 2 systemy - jeden do obslugi sklepu
    internetowego i tam widza zwykle przelewy i osobny do obslugi kart.
    Procedura wewnetrzna mowi jednak, ze handlowiec, jak wygeneruje link
    "karciany" to ma monitorowac, czy wplata wplynela. W efekcie kupilem
    sprzet gdzie indziej, lepszy i tanszy, ale o ponad miesiac pozniej -
    niesmak jednak pozostal...

    Pozdro

    Maseł

  • 23. Data: 2009-05-31 18:40:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 31 maj 2009 20:10
    (autor Maseł
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <2...@m...cs.put.pozna
    n.pl>):

    > Ja sam w ten sposob kupuje w Komputroniku

    Buhahahahaha... Kiedyś przez tydzień chciałem kupić MSO 2007 u nich. Dupa.
    Nie powiodło się. Odpowiadali na mejle praktycznie wcale, a do tego za
    każdym razem odpowiadał inny handlowiec, by ostatecznie ustalić, że się nie
    da tego zamówić i że se mam kupić w lokalnym sklepie. Kupiłem. I już więcej
    nie chcę słyszeć o wysyłkowym zakupie.

    Laptopa też rok temu próbowałem kupić przez internet. Po próbie kontaktu z 3
    sklepami, poszedłem po prostu do Lokalnego Sklepu i kupiłem z półki.

    --
    Tristan

  • 24. Data: 2009-05-31 18:55:07
    Temat: Pisałem w tej grupie po raz ostatni
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nie spodziewałem się takiego poziomu pisania
    w tej grupie piszą tylko dzieci
    bez komentarza
    Do widzenia

  • 25. Data: 2009-05-31 19:01:28
    Temat: Re: Pisałem w tej grupie po raz ostatni
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gvujqb$935$1@inews.gazeta.pl Jacek Buda
    <s...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

    > Nie spodziewałem się takiego poziomu pisania
    > w tej grupie piszą tylko dzieci
    > bez komentarza
    A coś sam napisał i na jakim poziomie?

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2009-05-31 20:56:28
    Od: "u" <...@w...yz>

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

  • 27. Data: 2009-05-31 21:06:11
    Temat: Re: Pisałem w tej grupie po raz ostatni [ot]
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gvujqb$935$1@inews.gazeta.pl Jacek Buda

    > A coś sam napisał i na jakim poziomie?

    to ten sam Jacek Buda zwany Tusuńskim?
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.telewizja/brows
    e_thread/thread/6a64e4a5289864b4/5c365e21048e8d6f?hl
    =pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=jacek+buda#5c365e21048e8d6f

    http://tinyurl.com/lyonhu

    ;)

  • 28. Data: 2009-05-31 21:16:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gvurfu$gfm$1@inews.gazeta.pl doslaw
    <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> pisze:

    > to ten sam Jacek Buda zwany Tusuńskim?
    > http://tinyurl.com/lyonhu

    Nie wiem, szkoda czasu na sprawdzanie, bo co za różnica?
    Analfabeta napisał bez sensu i tyle.

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2009-05-31 21:35:48
    Temat: Cała prawda o doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl
    Od: " " <s...@g...pl>

    doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał(a):

> [...]
    > http://groups.google.pl/group/pl.rec.telewizja/brows
    e_thread/thread/6a64e4a5289
    > 864b4/5c365e21048e8d6f?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=jac

    Cały kraj pisze o nim
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=doslaw_usunto_%4
    0_totez_.zlo.pl&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&aq=f&oq=
    dzieciak z pierszej klasy

  • 30. Data: 2009-06-01 05:48:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maseł napisał(a):

    > Jezeli masz taka mozliwosc - czasami sprzedawca jest z jakiegos powodu
    > narzucony...

    Tym bardziej warto znaleźć innego bo taki sprzedawca już z góry pachnie
    kłopotami...

    > Bo tego sie nie slyszy - to nalezy wyczuc nosem. I uwierz mi - wiekszosc
    > nowej elektroniki w mniejszym czy wiekszym stopniu musi sie "wygrzac".

    Wiara jest mi zupełnie obca bo wolę wiedzę ;) Co konretnie masz na
    myśli?

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!