  • Data: 2004-04-08 22:26:49
    Temat: Re: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
    Od: "tch" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bluefive" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c53rnv$6at$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Wielki błąd.

    > nie
    >
    > Chlopie, co ty pierdzielisz?

    > No i słusznie. Facetowi nie ma gazu w budynku, to musi korzystać z butli.

    > kregielni.
    >
    > Na szczęście nie da się. Sąsiad ma pełne prawo, a ty nie wiem o co się go
    > czepiasz.

    > zapewne wozi butle z gazem. Tak fajnie za nimi śmierdzi.
    >
    > Rafał
    >
    > no widzę chłopie żeś się zapędził
    samochody na gaz też ci przeszkadzają?
    to jednak ty masz problem ale nie z gazem a z główką
    a to że facet ma kuchnię gazową mogą być różne powody
    jeden z nich to szybkość działaniam, gazowa grzeje natychmiast
    a sprawy ekonomiczne raczej są porównywalne.
    osobiście mam również kuchnię elektryczną ale zasilanie trójfazowe
    tak że mam jakiś zapas mocy, działa to w miarę przyzwoicie
    ale gdybym miał tą kuchnię używać na jednej fazie jak to najczęściej jest w
    blokach
    to uwierz za dwa dni byłaby gazowa, nie lubię gdy cos działa bez sensu.
    a co do sąsiadów jak jesteś taki gość a inni palanty to co ty robisz w
    blokach?
    taki gość jak ty? domek sobie zbuduj to będziesz pan.
    a jak kaski nie starczyło to się dostosuj do sąsiadów bo w NICZYM od nich
    nie jesteś lepszy.
    może ci się wydaje ale to tylko choroba, cóż można z tym żyć.
    to tyle piankę wytrzyj z buzi 2x nervosol i prześpij to.

    ps.
    a w autku też woże gaz
    ale w mercedesie może znasz takie autko:)))
    i jakoś nie czuję się zagrożony z tego powodu.
    wręcz odwrotnie uważam że jest bezpieczniejszy od benzyny.
    nie tylko ja, ITS również tak uważa.