  • Data: 2004-04-09 00:35:41
    Temat: Re: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MovieJack" <i...@m...net> niebacznie popelnil
    news:c53la0$d9$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Tak i potrafi naprawde utrudnic codziennie zycie, nie zycze
    > takiej przypadlosci twoim dzieciom
    Wiesz, ja mam też przypadłość - astygmatyzm.
    Używam wiec środków technicznych - okularów.
    Tobie radzę zastosować jakiś system sprawdzania pisowni
    (pol.: spellchecker).
    To że pisząc robisz błedy możesz wytłumaczyć dysleksją.
    krótkowidztwem, brakiem jednej ręki czy innym kalectwem -
    to że my musimy to czytać możesz wytłumaczyć tylko lenistwem,
    indolencją czy też przywołaną już tu inną cechą.

    A na zwrócenie uwagi (NB na bakier z netykietą jeżeli publicznie)
    wypada zamiast wyciągać zaświadczenia użyć 2 magicznych słów.

    --
    pozdro
    poreba