  • Data: 2004-04-08 19:21:27
    Temat: Re: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
    Od: "TU" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie za ma co ;)
    > czytam ta grupe dosc dlugo i nie po raz pierwszy spotyma sie z osadzaniem
    > czy durnymi komentarzami wtedy kiedy ktos szuka porady w malo typowej
    > sprawie, lub przedstawiajac fakty ktore ulegaja nadinterpretacji

    Niestety to nie tylko szukanie porady. Przypomne, ze kolega "blufive" bardzo
    osobiście do tematu potrzedł. Watek rozpoczal sie od tekstu:

    "Rozmawiałem z prezesem spółdzielni i powiedział, że zajmuja się już z
    prawnikami tym problemem, ale podobno nie ma na takich palantów paragrafu"

    Przepraszam bardzo, kilkanascie lat uzywalem w bloku butli z gazem i nie
    uwazam sie z tego powodu za palanta. Obrazajac na wstepie kilkadziesiat
    procent czytelnikow sam nakresla subiektywny charakter watku.
    Pozdrawiam TU