  • Data: 2015-06-18 19:49:01
    Temat: Re: Ktoś chce mnie orżnąć na kilka stówek - doradźcie coś
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 18 czerwca 2015 16:39:23 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Po zastanowieniu ... jak oni to dokladnie sformulowali ?
    > Bo propozycja ugody moze byc dowolna, ale jesli gdzies napisali ze
    > wartosc szkody wyniosla 670, to na jakiej podstawie mialaby pozniej
    > wzrosnac ? :-)

    Sformułowali to tak: "Działając na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez
    FEDERICO FILM, wzywamy do zapłaty kwoty 670 zł", a dalej: "Powyższa kwota stanowi
    odszkodowanie za szkodę, jaką poniósł FEDERICO FILM, na skutek rozpowszechniania ww.
    utworu bez wymaganych do tego uprawnień. Kwotę wskazaną powyżej należy uiścić na
    następujący rachunek bankowy: <DANE RACHUNKU> w nieprzekraczalnym terminie do dnia
    <DZISIEJSZY DZIEŃ>. Żądana kwota jest jedynie niewielką częścią opłaty licencyjnej
    należnej FEDERICO FILM za rozpowszechnianie utworu "Mój Rower", jednakże jej zapłata
    spowoduje, iż FEDERICO FILM odstąpi od dochodzenia należnego mu odszkodowania na
    drodze prawnej".