  • Data: 2015-06-17 21:11:22
    Temat: Re: Ktoś chce mnie orżnąć na kilka stówek - doradźcie coś
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-06-15 o 20:50, Piotrek pisze:

    > No właśnie, jak to właściwie jest? W piśmie twierdzą, że działają na
    > podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez pokrzywdzonego, ale czy
    > faktycznie nie jest tak, że po prostu odkupili od niego dług i nie
    > mają z nim już nic wspólnego? Czy ma dla mnie jakieś praktyczne
    > znaczenie która z tych dwóch sytuacji faktycznie zachodzi?

    Odkupienie długu, którego nie ma? To byłoby dość kuriozalne. Prędzej
    odkupić mogli autorskie prawa majątkowe. Ale tak, czy siak kluczowe
    znaczenie ma ustalenie zasadności tych roszczeń. Jeśli prokuratura ze
    swoimi wynikającymi w kpk uprawnieniami nie potwierdziła podejrzeń co do
    rozpowszechniania i uznała, że dane dostarczone z zawiadomieniem są
    niewiarygodne, to na mojego nosa jest mało prawdopodobne, by sąd cywilny
    uznał je za wiarygodne i zasądził odszkodowanie. Ale po pierwsze sądzę,
    że oni chcą raczej zarobić na ugodach, a po drugie nie przekonamy się,
    dokąd nie pójdą z tym do sądu.