  • Data: 2013-07-10 05:46:16
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-09 21:48, hiki o! pisze:

    > Gmina kupi ziemniaki pod marka "ziemniaki" i nie masz wyboru co ci sie
    > trafi.

    Dawno temu, gdy zaczynałem moje "dorosłe" życie jako odrębna rodzina,
    ziemniaki załatwiała Rada Zakładowa (związki zawodowe) właśnie taką
    metodą. Przyjeżdżała ciężarówka (nie-wiadomo-skąd), objeżdżała adresy wg
    listy i każdemu wywalali w piwnicy te 100-200-300 kg ziemniaków. Limit
    był 150kg/osobę. (Nie śmiać się! Takie czasy wtedy były.) Fakt, było
    tanio. Jednak po paru takich dostawach stwierdziłem, że wolę podjechać
    na giełdę warzywną, z resztą - takie ciężarówki stały wtedy przy
    większości dróg, nie trzeba było aż na giełdę. Kupić (albo dostać) 2 kg
    ziemniaków, w domu ugotować, zjeść - i wrócić po 2-3 worki.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.