  • Data: 2013-07-05 12:50:38
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-05 12:46, ikarek pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    > napisał w wiadomości news:51d6a13a$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>>
    >>>> A skąd ta cena? skąd te 12 zł?
    >>>
    >>> Z artykułu w "Polityce"
    >>> <http://www.polityka.pl/kraj/analizy/1542789,1,niezy
    ciowa-ustawa-smieciowa-co-nam-przyniesie.read>

    > Częściowo się zgadzam, przyznasz, że ale sygnały, iż nie tak znowu
    > liczne, nowoczesne zakłady przerobu odpadów mają pod rządami
    > nowej ustawy *jeszcze* większe problemy niż dawniej, są niepokojące.
    > Też myslałem o lobbingu, ale jeśli nawet, to jest chyba lobbing w dobrą
    > stronę.

    Wszystko zależy, bo jak się okaże, że koszt taki wynika, stąd, że 1)
    właściciel przepłacił za maszyny 2) marżę narzucił dajmy na to w
    wysokości 50%, bo inaczej mu się nie opłaca, dodatkowo nikt nie jest
    tego w stanie sprawdzić, bo istnieje 1-3 tak wyposażone firmy w Polsce
    (brak konkurencji), to nie wiem, czy w dobrą stronę.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl