  • Data: 2013-07-05 15:01:54
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: Waz <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Segregacja nie jest obowiązkowa. Mozecie nie segregowac i tyle

    tylko ile będziemy płacić

    > Siła Ciebie tam trzymają?

    a pewnie że nie, już dawno myślę o domie, tylko to jest związane z
    pytaniem które zadałem tu na grupie temat wyżej : naciągnięciem ludu na
    masowy wykup gruntów pod spółdzielczymi mieszkaniami w super promocyjnej
    cenie z rabatem 98%, tylko niewielu zdawało sobie sprawe że to
    umowa-cyrograf na 10 lat zobowiązuje do trzymania mieszkania, bo jak
    sprzedam będę musiał zapłacić za ten grunt 40tys albo i więcej...

    dlatego stare PRLowskie mieszkania są teraz DROŻSZE lub w tej samej
    cenie co nowo budowane...kto mi dzisiaj za mieszkanie z 1980r. wyceniane
    na 230tys nagle dopłaci 40tys za grunt skoro za 270tys można kupić takie
    same metrażowo, funkiel nówka nie śmigane wrrr....