  • 1. Data: 2003-05-25 11:38:01
    Temat: Kto wykupi moje długi..?
    Od: "careloss." <c...@i...pl>

    Hej

    Przez dosc dlugi okres, kiedy nie mialem pracy nazbieralo
    mi sie sporo dlugow, ktore powstaly z kredytow wzietych
    w czasie kiedy mialem prace i to wcale niezla.

    Od czasu kiedy mam prace na nowo (styczen) staram sie
    te wszystkie moje zobowiazania splacac jak najszybciej.
    Ale ostatnio zaczynam dostawac pisma przedsadowe,
    a nawet listy polecone z sadu. Nie chcialbym, aby doszlo
    do tego, ze zapuka do mnie komornik, nie mowiac juz
    o czyms znacznie gorszym...

    Czy sa firmy, ktore wykupuja dlugi od osob fizycznych?
    Ile takie cos kosztuje i jakie sa warunki takiego czegos?

    Calosc zobowiazan wynosi ok 6 tys pln.
    Zobowiazania, ktorych niewypelnienie grozi wizyta
    komornika wynosza ok 4 tys pln. Realna miesieczna
    mozliwosc splaty to ok 400 pln.

    Bede wdzieczny za wszelkie info na ten temat.
    Ew. oferty prosze przesylac na priv.
    Mieszkam w Malopolsce.

    --
    Carlos

  • 2. Data: 2003-05-25 18:41:22
    Temat: Re: Kto wykupi moje długi..?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nie sądzę, by znalazł się desperat, który odkupiłby te długi. jedyne, co Ci
    zostaje, to negocjować warunki spłaty. Skoro twierdzisz, że możesz spłacać
    po 400 zł miesięcznie, a dług wynosi 6.000 zł (dajmy na to 8.000 zł z
    odsetkami), to realnie możesz się wygrzebać za jakieś półtorej-dwa lata.
    Zamiennie możesz spróbować zaciągnąć nowy kredyt na 6.000 zł i go spokojnie
    spłacać regulując jednocześnie wszystkie zobowiązania.

  • 3. Data: 2003-05-26 16:36:05
    Od: "Wojciech" <f...@p...onet.pl>

    Zajrzyj na strony www.consulto.pl
    Firma solidna, polecam.

    Wojciech

  • 4. Data: 2003-05-26 18:56:41
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl>

    careloss. wrote:

> [...]
    > te wszystkie moje zobowiazania splacac jak najszybciej.
    > Ale ostatnio zaczynam dostawac pisma przedsadowe,
    [ciach]

    nie wiem czy już to zrobiłeś, ale jeżeli nie, to udaj się do
    swoich kredytodawców(pewnie banków), powiedz jaka jest sprawa
    i umów się jakoś z nimi. jeżeli nie nabruździłeś nic, i będziesz
    wiarygodny, obejdzie się bez komorników. bank woli załatwić sprawę
    "po Bożemu" niż sądownie, o ile sytuacja wygląda uczciwie.

    pozdrav

    maHo

    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl